جراحی زیبایی

آشنایی با رایج ترین جراحی های زیبایی سلبریتی ها و مدل ها

امروزه انجام جراحی های زیبایی در بین سلبریتی ها و مدل ها بسیار رایج شده است. کمتر سلبریتی را می توان یافت که هیچ گونه دستکاری در چهره خود انجام نداده باشد. با این حال برخی از این عمل ها مفید بوده و باعث زیباتر شدن، جوان تر شدن و رفع عیوب چهره افراد می شود. اما در مقابل برخی از این اعمال نا به جا بوده و حتی می توانند سلامت افراد را به خطر بیندازند.

در ادامه مطلب قصد داریم در مورد رایج ترین جراحی های زیبایی در بین سلبریتی ها با شما صحبت کنیم. چنانچه به این دسته موضوعات علاقه مند هستید و یا در حال تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات در چهره خود می باشید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

فهرست مطالب

1. عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی سلبریتی

از جمله رایج ترین عمل های زیبایی نه تنها میان بازیگران، سلبریتی ها و مدل ها بلکه در میان تمام گروه های مردم، رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی است. با انجام رینوپلاستی هم می توان معایب و ایرادات بینی را برطرف کرد و هم ظاهری زیبا به آن بخشید. سلبریتی هایی مانند کایلی و کندال جنر، جی جی و بلا حدید و غیره از جمله کسانی هستند که عمل زیبایی بینی انجام داده اند.

2. پروفایلو صورت

مدونا

همانطور که می دانید حتی اگر رژیم غذایی سالم، خواب کافی و ورزش مناسب داشته و در حال گذراندن زندگی بدون استرسی باشید، باز هم با بالا رفتن سن گرد پیری بر روی پوست بخصوص پوست صورت خواهد نشست. بازیگران و مدل ها افرادی هستند که اغلب دوست ندارند پیر شده و یا حداقل چهره آن ها نشان از بالا رفتن سنشان داشته باشد.

به همین دلیل به عمل های زیبایی روی می آورند. از جمله اعمالی که برای جوان تر نشان دادن پوست بخصوص پوست صورت به کار می رود، پروفایلو صورت است. در این روش ژل های تزریقی پروفایلو به لایه های زیرین پوست صورت تزریق می شود. با این کار پوست هایی که در اثر بالا رفتن سن افتادگی و شل شدگی پیدا کرده اند، دوباره خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را بدست خواهند آورد. سلبریتی هایی مانند مدونا و جنیفر لوپز و غیره از جمله کسانی هستند که ژل تزریق کرده اند.

3. بلفاروپلاستی

افتادگی پلک ها نیز از جمله مشکلاتی است که اغلب در نتیجه بالا رفتن سن به وجود می آید. این مشکل می تواند چهره را غمگین و خسته نشان دهد. از طرفی باعث کوچک نشان دادن چشم ها نیز می شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی و روش های جدید و پیشرفته زیبایی با استفاده از بلفاروپلاستی این مشکل نیز برطرف می شود. سلبریتی هایی مانند تیلور سوییفت، بلا حدید و غیره از جمله افرادی هستند که بلفاروپلاستی را تجربه کرده اند.

4. لیفت سانترال لب

جراحی زیبایی سلبریتی

یکی از رازهای مهم برای جذابیت در میان بازیگران و چهره های معروف سینما، داشتن لبخندی هالیوودی است. زمانی می توان گفت فردی لبخند هالیوودی دارد که فاصله بین بین لب بالا و پایین او کم بوده و در هنگام لبخند زدن قسمتی از دندان ها دیده شود. برخی از سلبریتی ها مانند آنجلینا جولی به طور ژنتیکی از این نوع لبخند برخوردار هستند.

اما افراد زیادی برای داشتن لبخند هالیوودی اقدام به عمل های زیبایی مانند لیفت سانترال لب می کنند. در عمل زیبایی لیفت سانترال لب با ایجاد برش های کوچک در زیر بینی توسط پزشک، بخش میانی لب بالا در فرد بالا کشیده شده و لبخند هالیوودی را ایجاد می کند. سلبریتی هایی مانند تیفانی و جسی این جراحی را انجام داده اند.

5. بوکال فت

مارگو رابی

عمل جراحی زیبایی دیگری که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، بوکال فت است. در واقع بوکال فت نام چربی ای است که در میان استخوان فک و استخوان گونه همه افراد وجود دارد. برخی افراد برای برجسته تر کردن گونه، زاویه سازی صورت و یا لاغر کردن صورت خود از این روش زیبایی استفاده می کنند.

معمولا به افرادی که حتی با رعایت رژیم های خاص هم صورتشان لاغر نمی شود، این روش پیشنهاد می شود. به علاوه انجام این عمل می تواند حالت کانتور طبیعی به صورت شما ببخشد. سلبریتی هایی مانند هانده آرچل و مارگو رابی از جمله کسانی هستند که برای تغییر در چهره خود به بوکال فت روی آورده اند.

6. تزریق چربی

در مقابل افرادی که از چاقی و پر بودن صورت خود رنج برده و دست به بوکال فت و تخلیه چربی صورت می زنند، افرادی هم هستند که لاغر بودن و استخوانی بودن صورت خود را دوست ندارند. اغلب به این افراد تزریق چربی پیشنهاد می شود. در تزریق چربی، چربی از قسمت های دیگر بدن خود فرد مانند بازو، ران، پهلو و غیره گرفته شده و به صورت تزریق می شود. در کنار تغییر اساسی که در ظاهر و فرم صورت ایجاد می شود، این روش می تواند به بهبود و جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها نیز منجر شود.

7. لیفت صورت

جراحی زیبایی سلبریتی

یکی دیگر از روش های زیبایی برای رفع افتادگی و چین و چروک پوست صورت، لیفت آن است. لیفت صورت روش های مختلفی داشته که محبوب ترین آن ها، لیفت با نخ است. این روش زمان بسیار کمی نیاز داشته و می توان آن را در مطب پزشک بدون نیاز به بیهوشی کامل انجام داد. از طرفی آثار و نتایج آن دائمی است.

افرادی که با بالا رفتن سن و یا کاهش وزن زیاد دچار افتادگی و شلی پوست صورت شده اند، با استفاده از این روش زیبایی خود را دوباره بدست خواهند آورد. یکی از سلبریتی هایی که به نظر می رسد جراحی لیفت صورت را انجام داده باشد مانیکا بلانچی است.

8. لیپوساکشن

ادل

یکی ار دیگر جراحی هایی که بین سلبریتی ها مورد توجه قرار می گیرد جراحی لیپوساکشن است که برای قسمت شکم، پهلو و بازو و غبغب از این جراحی استفاده می شود. در این جراحی چربی های بدن به وسیله ساکشن خارج می شود. همچنین لازم به ذکر است که چربی های استخراج شده در این روش به راحتی به دیگر قسمت های بدن قابل تزریق است. یکی از سلبریتی های جنجالی که به نظر می رسد از این جراحی استفاده کرده باشد ادل است.

عوارض عمل های جراحی زیبایی

عمل های جراحی زیبایی در بین سلبریتی ها به دلیل داشتن تاثیرات دائمی بسیار مورد قبول افراد بخصوص خانم ها قرار می گیرد. با انجام این عمل ها دیگر نیاز به ترمیم دوباره آن ها به صورت دوره اینیست. اما هر روشی در کنار مزیت های فراوان معایب و عوارضی را هم در بردارد. از جمله مهمترین عوارض عمل های زیبایی، عدم تقارن در صورت، باقی ماندن جای بخیه، عفونت و غیره است.

انجام دادن عمل های زیبایی در مراکز نامعتبر توسط افرادی که هیچگونه مدرک علمی و یا حتی تجربه ای برای اینگونه اعمال جراحی ندارند، از جمله دلایل ایجاد این مشکلات است. اما چنانچه پزشکی متخصص با تجربه و ماهری انتخاب شودکه جراحی را متناسب با ویژگی های صورت و جسم هر فرد انجام داده و تمام اصول علمی را رعایت کند، احتمال بروز عوارض این چنینی بسیار کاهش خواهد یافت.

به همین دلیل هم معمولا جراحی های زیبایی در بین سلبریتی ها رایج بوده و چندان مشخص نیست به طوری که برخی از آن ها زیر دست چنان پزشکان ماهری جراحی شده اند که حتی اکنون ادعا دارند که هیچ جراحی انجام نداده اند و همه چیز طبیعی است. بنابراین در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشید.

نکات مهم برای انجام اعمال جراحی زیبایی

درست است که داشتن ظاهر و صورتی زیبا بسیار مورد پسند همه افراد بوده اما نباید به هر قیمتی این کار را کرد. تمامی این روش ها زمانی موثر هستند و موجب زیباتر شدن صورت افراد می شوند که متناسب با ویژگی ها و شرایط جسمی فرد انتخاب شده باشند. برخی افراد به صورت افراطی به انجام عمل های زیبایی مانند تزریق ژل در لب ها و گونه، زاویه سازی چانه و غیره می پردازند.

این کار نه تنها موجب زیباتر شدن آن ها نخواهد شد بلکه ممکن است پیامدهای منفی و زیانبار زیادی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد. بنابراین زمانی که قصد انجام هر کدام از عمل های جراحی زیبایی رایج در بین سلبریتی ها را دارید، ابتدا به سلامتی خود توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا