Uncategorized

تفاوت پروتز منتور و پلی تک

یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی جهان که بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته ایمپلنت سینه است؛ این عمل به منظور ایجاد تقارن بین سینه ها و زیبا سازی اندام های زنانه استفاده می شود. امروزه تولیدکنندگان زیادی دست به تولید این پروتز ها زده اند که برترین مدل های آن می توان به پروتز منتور و پلی تک اشاره کرد؛ اگر شما نیز قصد دارید با دلایل انتخاب این پروتز ها و برتری آن ها نسبت به سایر مدل های آن آگاه شوید لازم است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فهرست مطالب

دو مدل از بهترین برند ها برای پروتز سینه می توان به پروتز منتور و پلی تک اشاره کرد که در ادامه قصد داریم هر کدام را به صورت مفصل برایتان توضیح دهیم تا بیشتر با مزایا و ویژگی های آن آشنا شوید:

پروتز پلی تک

یکی از مطرح ترین و بهترین تولیدکنندگان پروتز در جهان برند پلی تک می باشد که در فرایند تولید این محصولات از بهترین متد و متریال ها استفاده می کند تا بدین صورت بتواند رضایت زیباجویان را جلب کرده و ظاهری زیبا را برای اندام هایشان به ارمغان بیاورد. مواد سیلیکونی موجود در این پروتز در عین نرمی شبکه داخلی متصلی داشته و به همین علت در اثر شکاف و پارگی مواد داخل آن خارج نمی شود. امروزه این برند در دو نوع پروتز های خود را در بازار عرضه کرده است که شامل موارد زیر می شود:

  1. پروتز سینه آب نمکی: این پروتز ها با آب نمک پر شده و امروزه انواع مختلفی دارد؛ در هنگام جای گذاری در بدن نیز هر چه سایز پروتز سینه تان بزرگتر باشد برش بلندتری روی بدنتان ایجاد می شود. این پروتز ها در هنگام لمس سفت تر بوده و به هنگام تغییر حالات بدن واکنش طبیعی تری از خود نشان می دهد.
  2. پروتز سینه سیلیکونی: بانوانی که به دنبال افزایش سایز سینه خود هستند معمولا به سراغ پروتز های سیلیکونی می روند؛ چرا که این پروتز ها ظاهر طبیعی تری را به بدنشان می بخشد و به هنگام لمس نیز نرمی طبیعی دارند. لازم است بدانید مواد موجود درون این پروتز حالت نیمه جامد داشته و پس از پارگی به بیرون نشت نمی کند.

یکی دیگر از بهترین برندهای پروتز سینه مارک منتور بوده که تولید شده توسط کشور آمریکا است؛ این پروتز در دو نوع سیلیکونی و آب نمکی تولید شده (هر دو مدل از یک نوع سیلیکون ساخته شده اند اما محتویات درون آن ها با یکدیگر متفاوت است.) و مورد تایید هستند؛ ضمن اینکه این پروتز ها دارای ضمانت نامه جامع شامل تعویض رایگان پروتز هستند. در ادامه قصد داریم از ویژگی های این دو مدل پروتز منتور بیشتر برایتان بگوییم:

  1. پروتز آب نمکی منتور: کمپانی منتور اولین شرکتی است که دست به تولید پروتز سینه آب نمکی گرد با نمایه بلند زده است؛ و بدین صورت است که پس از جای گذاری در سینه پروتز به میزانی که از قبل تعیین شده با آب و نمک استریل پر شده و جالب است بدانید زمانی که لوله پر کننده از پروتز خارج می شود پروتز به شکل خودکار بسته می شود. از جمله عوارض احتمالی این پروتز می توان به ترمیم پروتز سینه و درد سینه اشاره کرد.
  2. پروتز ژلی منتور: یکی از پروتز هایی که با درصد فوق العاده بالای رضایت زیباجویان همراه بوده است همین پروتز ژلی منتور است؛ این پروتز بافتی مشابه سینه داشته و ژل درون آن از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است تا بدین صورت سینه های طبیعی و خوش فرمی را برایتان به ارمغان بیاورد.
پروتز سینه

برند، شرایط بیمار و کیفیت محصول تاثیر مستقیم و زیادی را بر روی نتیجه عمل و دوران نقاهت شما خواهد داشت؛ پروتزهای سینه نیز مانند دیگر محصولات دارای کیفیت های مختلفی هستند اما به یاد داشته باشید هر چه کیفیت محصولی که تهیه می کنید بالاتر باشد بر روی ماندگاری، کیفیت عمل و عوارض کمتر آن تاثیر مستقیم و به سزایی دارد.

تولید یک پروتز سینه خوب و با کیفیت نیازمند تکنولوژی فوق العاده بالایی می باشد که متاسفانه این شرایط در کشور ما فراهم نیست و به همین دلیل باید از کشور های همسایه خریداری شود. به هنگام خرید این پروتز ها تنها نکته ای که نباید به آن توجه کنید قیمت آن است و به قدری دارای اهمیت است که اگر قصد خرید پروتز قیمت مناسب را دارید به شما پیشنهاد می کنیم کلا قید این عمل را بزنید.

از جمله محبوبیت ترین و پرطرفدار ترین جراحی زیبایی سینه می توان به پروتز سینه اشاره کرد؛ که امروزه انواع مختلفی داشته و در سراسر جهان از این روش استفاده می کنند. در این مقاله به بررسی دو برند مطرح در تولید این محصولات را برایتان معرفی کرده ایم تا بدین صورت شما نیز بتوانید به خوبی با برندهای آن ها آشنا شده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. پروتز های سینه امروزه تولیدکنندگان متفاوتی داشته و می توانید برندهای مختلفی را در سراسر جهان مشاهده کنید.

انواع جراحی های سینه کدامند؟

برخی از انواع جراحی های سینه عبارتنداز: لیفت سینه، بازسازی سینه، کوچک کردن سینه، تزریق ژل در سینه، افزایش یا پروتز سینه، تزریق چربی در سینه و غیره.

نحوه خوابیدن پس از انجام پروتز سینه به چه صورتی است؟

به صورت کلی تا 6 هفته پس از عمل به پشت بخوابید و پس از 6 هفته می توانید به تدریج شبی دو الی سه ساعت خوابیدن به پهلو را آغاز کنید. با این وجود خوابیدن روی شکم تا 12 هفته پس از عمل توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا